Πώς θα υποβάλω νέο αίτημα καθημερινότητας
Για να υποβάλετε ένα νέο αίτημα καθημερινότητας, μέσω της διαδικτυακής μας εφαρμογής, αρκεί να δημιουργήσετε ένα προσωπικό σας λογαριασμό στο σύστημα. Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε το Γραφείο μας στο 26253-60010/60011 αλλά και μέσω της φυσικής σας παρουσίας στο γραφείο μας, το οποίο στεγάζεται στο Δημαρχιακό μέγαρο.
Για την δημιουργία ενός νέου διαδικτυακού λογαριασμού στην Εφαρμογή μας, πρέπει να πατήσετε το κουμπί «Δημιουργία νέου λογαριασμού», στο επάνω δεξιό μέρος της οθόνης και να συμπληρώσετε τουλάχιστον τα υποχρεωτικά πεδία με τις προσωπικές σας πληροφορίες.
Με την ολοκλήρωση της συμπλήρωσης των στοιχείων σας, πατήστε το κουμπί «Δημιουργία νέου λογαριασμού» και αυτόματα θα συνδεθείτε στον προσωπικό σας λογαριασμό.
Στη σελίδα του προσωπικού σας λογαριασμού, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Καταχώρηση Αιτήματος», για να προχωρήσετε στην καταχώρηση ενός νέου αιτήματος.
Οφείλετε να συμπληρώστε τουλάχιστον τα υποχρεωτικά πεδία των καρτελών «Στοιχεία Αιτούντος» και «Στοιχεία Αιτήματος».
Πατήστε το κουμπί «Υποβολή Αιτήματος», στο κάτω μέρος του παραθύρου και το αίτημα σας θα αποσταλεί στην υπηρεσία διαχείρισης των Αιτημάτων Καθημερινότητας του Δήμου.
Με την διεκπεραίωση του αιτήματος σας, θα λάβετε ειδοποίηση, με τον τρόπο που έχετε επιλέξει στον «Τρόπο Επικοινωνίας» της καρτέλας «Στοιχεία Αιτούντος»